Wednesday, January 21, 2009

cuakkk

ok i know...sorry for taking such a long time to update this bloody blog :D i haven't got time to spend on myself, yet to sit in front of the Pc and write...well ofcoz i always got time for my mesti-tidor-time...which i can get cranky bile tak...lately, i've been busy...not to say that busy, but busy enough to keep me away from my daily activities...last few days, i had to clean up all the mess in my room...my room xdelahhh messy sgt pon, it's just that i've bought an IKEA bookcase and had to upah my brother pasang dgn sebungkus keow tiaw ladna kat bazli berharga rm5!!itu baru je bookcase, blom lagi part drill kan my board kat wall...another keatiaw ladna lahh jawabnya!!aigooo....

and ofcoz, need to spare time between studies and buat hantaran...gile kaperhhhh...sudah laa design need to see its progress, and hantaran pon nak kene siap jugak...9 dulang...up until now, xde dulang yang siap pon lagi!!and what more??barang2 hantaran pon baru abes beli smlm!!haihhhhhh...mau pengsan gamaknye...but the best thing is, dapat gubah hantaran untuk yg tersayang sendiri...cantik tak cantik belakang cerite :D

esok ade interim crit!!!waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

1 comment:

miesmoshe said...

confirm chanteque punye la oda!!! mest ade lala2 design ko jugak nih..x sabar aku nak tgk...hahahahah
all da best ya!!!