Saturday, February 7, 2009

aku hairan aku tulis mende ngarut!!

aku seperti tidak tahu...

perlukah aku rase seronok n gembire ataupon berduka cita??yelahh...baru-baru nih aku timbang lgi berat aku, turun lagi 2 kg menjadi 54kg!!aku semakin hairan kerana aku tidak mengamalkan diet langsg...percayelahh..aku mule jadi tak keruan kerana akau takut aku menghidapi penyakit yg tersembunyi...

yang hairannya, lemak2 aku langsg tidak berkurangn, tp aku sudah pasti seluar aku sangat longgar!!mcm mane tuh??i was a UK 12 before, now i think aku a UK8!!tp still perut aku menunjukkn kebulatan yang amatan!!hahahahha...

dan sekarang ini juga, aku terase seperti ingin makan macam-macam...macam nk makan sushi king, yong taufoo kat alamanda/pavillion, then nk makan cake kat secret recipe and die nye lasagna...pastu aku terase seperti nk lepak2 di kedai kopi....xkesah laa kedai ape, yang penting aku terase seperti nk minum kopi, walhal aku sendiri x suke bau kopi...aku rase je nk minum, tp pasti aku x leh nk telan...dan pasti aku akan order mende yang ade koko base...

adehhh...macam-macamlahh...dan yang paling aku hairan lagi ialah, aku seperti ilang arah nk tulis ape kat blog nih...yelaa..dulu mcm aku selalu pikir yang aku nk update blog, supaye bile aku tua nnti, aku leh imbas balik ape yaang aku sudah buat dulu...mcm skrg, aku mane tulis diari...so bile aku tulis blog, aku akan ingt bile aku grad, bile aku tunang bile aku kawen bile aku ngndung and etc....errrrrrrrrrrr!!!xkjdjhuhsjas bolehkah seperti itu??

p/s: dan yang paling aku HAIRAN, ade gak orang sanggup bace mende mengarut nih...hahahahha...pasti korg nih mmg xde keje dh kan??ok ok...aku perasan, ntah2 org xamik tau pon kewujudan blog aku..agagagagaga!!

6 comments:

sera_a said...

ape kau da buat dgn kimi??????!!!!

mfrstudio said...

ntah lah.. saya pun tak tau apa faedah saya baca semua ni.

tak ada kaitan dengan hidup saya pun.

ana rauda said...

ape kimi ngadu kat ko??

ana rauda said...

huhuhu mfr studio...
tu pasal laa... :p

MyeAqma said...

hahaha ko mmg klaka la weyh...

yasmin said...

ahahahhhaa...menarik2 utk dibaca..
kehilangan berat badan ko amat aku kagumi...ahhahha...uk8?wawawawa..mengagumkan..