Wednesday, September 9, 2009

goBLOGging!!

boring bile bukak je blog nih rasa nak bercerita pasal diriku...tapi memang ye pon kene gitu sebab nama blog ini pon anarauda :p jadi pasti rasa basi tentang diriku...aku pon dah naik basi tengok blog nih (basi disini bukan bermaksud aku nak tukar kepada blog lain mahupon tidak mahu lagi menulis tentang diriku, tapi basi disini kerana aku rase layout blog ini sudah tidak lagi dapat menampung keperluan asas semasa) yelahh, traffic blog ini jugak telah melonjak naik dengan kehadiran pembaca-pembaca seperti dari kalangan keluargaku sahaja :D (SAPA LAA NAK BACA BLOG KO SENGAL) :psekali sekala pasti aku ingin memberi update gambar terbaru ku agar mereka yg membaca dapat mengubat rindunya padaku!heh :p

oleh kerana terlalu teruja untuk menukar layout baru lagi, maka aku memerlukan beberapa khidmat pakar diluar sane...setelah hampir setahun aku menulis blog, aku maseh tidak reti bagaimana nak upload features features yang menarik untuk tatapan umum :( haihhhh sungguh sungguh aku beritahu, aku tidak tahu (mungkin akibat kurang makan tahu??tapi takpe, baru semalam aku ke tesco dan membeli tahu telur untuk aku tumis bersama sayur goreng nanti!!pasti bertambah sedap masakan itu nanti)...ok balik kepada motif asal...

1. tolong bagi aku pilihan layout mana and mana aku perlu pilih and dimana n bagaimana nak menukarnya...oleh itu, aku dengan sukacitanya, akan memberi hadiah worth RM50 bagi sesiapa yang dapat designkan sesuatu blog yang luarbiasa n dapat memenuhi citarasa saya...malah, saya juga mempunyai item item yang boleh diguna pakai untuk menambahkan lagi ciri-ciri anarauda...

2. contact me asap, and let's talk business!!(just place your comment in my box, or give me a call)
gambar dibawah sedikit sebanyak dapat membantu taste dan pilihan citarasa yang mungkin berkaitrapat dalam pembikinan blog ini...highheels, overcoat/cardigan, fashion, travel and etc...i love funky colors too!!or shall i say kinky pinkehhhh??

i soo0oo love the pose!!feels like another ANTM!!hehehe ok aku perasan!!

p/s : cuba teka bapa banyak aku telah spend untuk bulan ini sahaja??itu belom termasuk shopping raya!!aku xbeli ape pon lagi untuk raya...waaaaaaaaaaaaa...even nak bayar dzullclassique lagi pasni...harharhar...plus nk sedia duit raya!!haihhh

3 comments:

analessahorra said...

ni waktu baru kahwin :

http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/833/asInline.html

ni waktu dah ada anak sambil bawa anak jalan2 :

http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/831/asInline.html

so kau pilih lah antara dua tu..



HAHAHHHHHHHAAHAHHAHA!!!!! ;p

ana rauda said...

hahahaha...dedua xlawa...
cari lain arr..ko nihh..voring arr

analessahorra said...

http://www.ipietoon.com/

and

http://www.emocutez.com/

comel gile emoticon tu!